CHESTIONAR CLIENTI - CENTRUL MEDICAL PARGA SAT

Pentru a va exprima parerea despre calitatea serviciilor pe care le prestam, va invitam sa completati urmatorul chestionar. Parerea dvs. este foarte importanta pentru noi, deoarece ne ajuta sa ne imbunatatim / diversificam serviciile pe care vi le oferim. Va multumim!

Informatii generale

1. Care este sexul dvs. ?

 masculin |  femenin

2. Cati ani aveti ?

 18 - 24 |  25 - 34 |  35 - 44 |  45 - 54 |  55 - 64 |  peste 65

3. Cum ati ajuns la policlinica noastra?

 cunosc de mult timp policlinica |  cu bilet de trimitere |  prin cunostinte |  din cartea de telefon |  internet |  alt mod

4. De cate ori ati fost la noi in policlinica?

 este prima oara |  este a doua oara |  am fost de mai multe ori   vin in mod regulat

5.Cabinetul la care ati fost consultat:

6. Sunteti multumit de modul de programare a accesului in cabinet?

 foarte multumit |  multumit |  nemultumit |  foarte nemultumit

7. Din ce motiv ati venit astazi ?

 control de rutina |  boala care a aparut recent (afectiune acuta)  control al unei boli de care sufar de mai demult (afectiune cronica) | sa mai aflu parerea si a altui medic legata de afectiunea mea |  alt motiv

Date despre personal

1. Care este gradul de amabilitate al personalului?

 foarte bun |  bun |  acceptabil |  nesatisfacator

2. Cum este nivelul de informatii primite de la personalul nostru?

  foarte bun |  bun |  acceptabil |  nesatisfacator

3. Cum calificati modul in care a fost respectata intimitatea dumneavoastra in timpul consultatiei?

 foarte bun |   bun |  acceptabil |  nesatisfacator

4. Cum apreciati gradul de seriozitate cu care ati fost consultat?

 foarte bun |  bun |  acceptabil |  nesatisfacator

5. Medicul v-a explicat concret starea dvs. de sanatate?

 intotdeauna |  deseori |  uneori |  niciodata

6. Personalul s-a purtat discriminatoriu cu dvs. (pe motive politice, religioase, etnice, sociale) ?

 da |  nu

Impresii personale

1. Ati recomanda rudelor si cunoscutilor sa vina la noi la policlinica ?

 da |  nu |  nu stiu

2. Cum apreciati in general modul in care ati fost tratat la noi ?

 foarte bun |  bun |  acceptabil |  nesatisfacator

Specificatii finale

1. Ce m-a impresionat in mod placut:
2. Ce m-a impresionat in mod neplacut:
3. Sugestii: